Clubkampioenschappen

NTC Clubkampioenschappen

Nootdorpse Clubkampioenschappen voor Senioren

Jaarlijks organiseert de NTC de ‘Nootdorpse clubkampioenschappen’: een clubtoernooi waaraan alleen spelers van de vereniging mee kunnen doen.

Sportiviteit en gezelligheid staan voorop

Ieder jaar zorgt dit toernooi voor veel gezelligheid op en naast de baan. Ben je lid van de NTC? Dan kun je op je eigen niveau wedstrijden spelen tegen andere spelers van de club. Het maakt niet uit of je nu net begonnen bent of al langer tennist. De clubkampioenschappen zijn er voor iedereen!

Jeugd en Senioren gescheiden

In 2024 worden, in tegenstelling tot eerdere jaren, de clubkampioenschappen voor de jeugd in een andere periode gespeeld dan de clubkampioenschappen voor de senioren. Op deze pagina vind je alle informatie over het Senioren Clubkampioenschappen. Alles over de CK Jeugd staat onder het kopje 'jeugd'.

CK Enkel

17 t/m 23 juni 2024

De ClubKampioenschappen Enkel voor de senioren zijn in 2024  van maandag 17 juni tot en met zondag 23 juni. Afhankelijk van het aantal inschrijvingen kunnen in het voorweekend (15 en 16 juni) ook al wedstrijden gepland worden.

MEER INFO CK ENKEL

CK Dubbel

2 t/m 8 september 2024

Net na de zomervakantie en in aanloop naar de najaarscompetitie zijn de Clubkampioenschappen Dubbel. Zoek jouw leukste (of sterkste) clubgenoot op en beleef samen uitdagend leuke wedstrijden tegen andere NTC'ers!

ClubkampioenenParade

Hoe mooi is het om in het erelijstje van ClubKampioenen te komen staan! Wij hebben ze voor je verzameld in mooie tegels per jaar. Je kan ze vinden in de gang naar de kleedkamers. Of bekijk je ze online op onze website.

Inschrijving CK Enkel 2024 nog niet geopend.

Doe mee met de NTC Clubkampioenschappen Enkel! Speel leuke wedstrijden tegen jouw clubgenoten om de eer en drink daarna gezellig een drankje. De CK worden voor zowel de jeugd (overdag) als de senioren (in de avond) georganiseerd.
Wij proberen om iedereen zoveel als mogelijk in poules op actuele rating in te delen, zodat je meerdere wedstrijden op jouw eigen niveau speelt.

Zodra de inschrijving geopend is vind je hier meer informatie.

Kosten zijn 6 euro per persoon.

INSCHRIJVEN CK ENKEL

Vragen?

Mail naar ck@nootdorpsetennisclub.nl

Maak gebruik van deze algemene mail en stuur geen e-mail of whatsapp-berichten aan de individuele organisatoren. Dit voorkomt verwarring en overbodig veel werk voor de vrijwilligers.