Clubkampioenschappen Jeugd

NTC Clubkampioenschappen Jeugd

Nootdorpse Clubkampioenschappen voor de jeugdspelers

Jaarlijks organiseert de jeugdcommissie van de NTC de ‘Nootdorpse clubkampioenschappen voor de jeugdspelers’: een clubtoernooi waaraan alleen spelers van de vereniging mee kunnen doen.

Sportiviteit en gezelligheid staan voorop

Ieder jaar zorgt dit toernooi voor veel gezelligheid op en naast de baan. Ben je lid van de NTC? Dan kun je op je eigen niveau wedstrijden spelen tegen andere spelers van de club. Het maakt niet uit of je nu net begonnen bent of al langer tennist. De clubkampioenschappen zijn er voor iedereen!

Jeugd en Senioren gescheiden

In 2024 worden, in tegenstelling tot eerdere jaren, de clubkampioenschappen voor de jeugd in een andere periode gespeeld dan de clubkampioenschappen voor de senioren. Op deze pagina vind je alle informatie over de Clubkampioenschappen voor de jeugd. Alles over de CK Senioren staat onder het kopje 'Activiteiten'.

CK Jeugd

28 juni t/m 7 juli 2024

De ClubKampioenschappen voor de jeugd zijn in 2024 van vrijdag 28 juni tot en met zondag 7 juli.

NIEUW!

De CK Jeugd wordt in 2024 in een nieuw format gegoten. De wedstrijden worden vooral in het weekend gepeeld. Je kunt dus meerdere wedstrijden op een dag spelen.

MEER INFO CK ENKEL

Volop leuke activiteiten

Tijdens de Clubkampioenschappen organiseren we naast de wedstrijden ook veel leuke andere activiteiten voor de jeugd. Wat dacht je van een echte pubquiz op zaterdag 29 juni!

ClubkampioenenParade

Hoe mooi is het om in het erelijstje van ClubKampioenen te komen staan! Wij hebben ze voor je verzameld in mooie tegels per jaar. Je kan ze vinden in de gang naar de kleedkamers. Of bekijk je ze online op onze website.

Inschrijving CK Jeugd 2024 nog niet geopend.

Wanneer het mogelijk is om je in te schrijven voor de CK Jeugd vind je hier meer informatie.

INSCHRIJVEN CK JEUGD (nog niet geopend)

Vragen?

Mail naar jeugd@nootdorpsetennisclub.nl

Maak gebruik van deze algemene mail en stuur geen e-mail of whatsapp-berichten aan de individuele organisatoren. Dit voorkomt verwarring en overbodig veel werk voor de vrijwilligers.