Veelgestelde Vragen

Heb je een vraag?

Veelgestelde vragen

Hieronder de meestgestelde vragen over de NTC en tennissen bij ons. Staat jouw vraag er niet bij en kan je het antwoord niet op deze websites, de website van de KNLTB of in de ClubApp vinden? Stuur dan een mail naar secretaris@nootdorpsetennisclub.nl

• Wat is de contributie?

Alles over de verschillende lidmaatschapsvormen en de bijbehorende contributie kan je vinden op de pagina Lidmaatschap en Contributie.

• Ik ben net lid geworden maar heb nog geen pasje ontvangen?

Sinds 2021 maken wij (en de KNLTB) gebruik van een digitale ledenpas.

Een digitale ledenpas heeft een aantal grote voordelen. Zo is het duurzamer, flexibeler om aanpassingen te maken en gaat het proces van aanmelden veel sneller.

Nieuwe leden kunnen na aanmelding door de Ledenadministrateur de ClubApp installeren om banen af te hangen en de digitale ledenpas is daarin direct zichtbaar.

• Hoe kan ik mijn lidmaatschap opzeggen?

Jammer dat je besluit om te stoppen met tennissen (bij ons).

Opzeggen kan voor 31 december bij de ledenadministratie (ledenadministratie@nootdorpsetennisclub.nl)

Zie ook de pagina Lidmaatschap en Contributie

• Ik zou graag als vrijwilliger willen helpen?

Dat vinden wij ontzettend fijn! Onze vereniging is afhankelijk van de inzet van onze vrijwilligers.

Er zijn verschillende mogelijkheden, zo kun je bijvoorbeeld helpen het organiseren of begeleiden van jeugd of senioren activiteiten, bij de onderhoud van ons park, communicatie-werkzaamheden. Of (tegen een vrijwilligersvergoeding) helpen achter de bar. Of kom zelf met een idee, vinden we ook hartstikke leuk!

Neem contact op met een van de commissies of stuur een mail aan de sectretaris: secretaris@nootdorpsetennisclub.nl.