Bestuur en Commissies

Organisatie

De NTC is een vereniging voor leden en door leden. De club heeft een aantal vrijwilligers die helpen met onder andere competities, activiteiten voor de jeugd, bardiensten, het organiseren van het open toernooi, baanonderhoud en veel meer. De NTC stelt dat zeer op prijs en organiseert als dank een leuke happening voor deze vrijwilligers.

Hieronder vind je de leden van het bestuur en de verschillende commissies.

Wordt ook NTC Vrijwilliger!

Heb je ook leuke ideeën, wil je meer mensen binnen de NTC leren kennen of heb je verbeterpunten? Vrijwilliger zijn bij onze vereniging is belangrijk maar vooral ook leuk! En we kunnen altijd meer vrijwilligers gebruiken. Meld je daarom aan bij een van de bestuurs- of commissieleden en vraag naar de mogelijkheden. Wij kijken er naar uit om samen aan de slag te gaan!

Ik wil helpen!

BESTUUR NTC

Jeroen Bruinooge

Steven op der Heijde

Esmeralda Cohen

Anneke Wieman

Jeugdcommissie

Marijke van der Kwartel

Technische Commissie

Commissies

Technische Commissie (TC)

De Technische Commissie zorgt voor de indeling van de competitieteams en is verantwoordelijk voor een goed verloop van de voorjaars- en najaarscompetitie. Ook organiseert de TC onder meer het Senior Plus Event en de Clubkampioenschappen voor senioren.

MEER INFORMATIE: Marijke van der Kwartel, tc@nootdorpsetennisclub.nl

Jeugd Commissie (JC)

De jeugdcommissie regelt alle zaken aangaande de jeugdleden van de club. Voor de KNLTB voorjaars- en najaarscompetitie verzorgt de JC de indeling van de competitieteams. Ook organiseert de JC onder andere Maak Kennis met Tennis, de Clubkampioenschappen voor de jeugd en het open jeugdtoernooi.

Open Toernooi Commissie (OTC)

De open toernooicommissie organiseert het jaarlijkse NTC Open Toernooi. Dit toernooi vindt jaarlijks plaats in week 29. Meer informatie: Gerben van Deijk

Overige commissies

Bar